krabban på Café opera


Har just vaknat av en liten utskällning av mamma, varför vara så orolig hela tiden? Jag är inte 30 år och arbetslös och är uppe på nätterna. Men jag lovar jag ska bättra mig! ;) ho hade ringt det stora halvt otäcka huset om min tid var på väg, tydligen var den de. hoppas hoppas snart!

Det var 420 Telenorare som hade deras stora prisutdelning för Sveriges tre regioner norr,mitt och syd.
Fulla,rätt dryga,snyggingar i min ålder! Jag stod för öl,viner,cider,vatten och läsk i baren, alltså inga drinkar,sköööönt! Dom minglade på två buffér, musiken var skön och jag älskar att jobba på sånna där tillställningar. Full fart, mycket att göra och tar slut rätt tidigt. Sen får vi äta mat och deserter som blir över och det är inte lite, nammi,

När kvällen var slut gick jag ner och pratade med stackars Alex i Café köket som verkade ha så tråkigt med sin lök så jag underhöll honom och som tack för jag en fyra år gammal Café opera cd skiva som han själv inte ville ha, tack i guess haha. Hjälpte Lèo som var tvungen att frakta 420 jackor runt hela huset och sen in till caféet och i dörröppningen hittade jag folk att prata med och fick vara med om en sån skön utslänningen. En kille blev utslängd för att han tog av sig skjortan och gjorde krabban, hans kompis försökte prata sig ur det.

- Varför blir han utslängd? (på skånska)
- För att han tog av sig skjortan och gjorde krabban det är inte okej på Café Opera och det är fan fucking februari,kom igen!

NU måste jag äta lunch innan jag svälter ihjäl!


                                                                                              
       image132       image130






                                                                                                                                                                         ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0