i loved you first


Kom precis innanför dörren och ska snart åka igen, har verkligen inte lust. är man en arbetande kvinna så är man;)
Tills dess blir det musik, "playa del sol" och nyponsoppa (billig är gott ). Eller hur frugan?

Hörde föressten av Liisa idag, hon hade skrivit ett lååångt mail,så nu är jag glad:D
Samtidigt som jag är så jäkla trött så är jag på samma gång så himla glad att hon mår bra, att lägenhet och allt börjar fixa sig där borta på andra sidan jorden. Hon blir alltid nästan svart på sommaren, vad måste hon vara nu?:I Ska nästan köpa ett eget solarium så jag inte kommer på efterkälken, som alltid annars haha.
Jag saknar henne lite mer för varje dag <3.

Nyponsoppan kallar;)




image57



I loved you first, i loved you first
(sommar 06)

...




Kommentarer
Postat av: lisa

vad sot du ar alskling!
jag saknar dig ocksa :)

2008-02-08 @ 09:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0