I CAN

Påväg tillbaka till jobbet idag så ringde Johan ( en hovmästare) som sa att jag inte behöve jobba ikväll,nice. Jag åkte dit ändå, ja vad skulle man göra när jag redan stod i tunnelbanan och var fastkild bland allt folk!

Eftersom att tunnelbanan hade gått sönder och då passade fler och fler "hoppa på" innan den skulle åka, haha och där stod jag längst in.
Åkte till Operakällaren checkade mina få arbetstider (p.g.a av sportlovsveckan) , där servitörerna blev glada att se mig och försökte på samma gång försöka övertala mig att ta deras pass, tänkte först att jag skulle vara snäll emot den ena men så kom den andra och frågade.
Gav upp mina snälla försök och kom in på djupa samtal med Linn och Sofie istället..

Det första jag gjorde när jag kom hem var att dyka ner i soffan och tittade på "I huvudet på Gynning",somnade på en gång och vaknade efter två timmar. Finns det nått bättre än att somna i just soffan när man är trött?



- Du ser ut som hon Lura Croft, iallfall i kroppen!

hahahah, jo visst?!


                                                                 image58


I CAN - Emilia de poret.

Tjejen bakom singel verkar vara en cool blondin med en grym röst och låten skulle jag lätt kunna ha en karatefylla till, så hoppas den spelas på Café Opera med en skön remix på lördag?;) Någon mer som diggar den?



                                                                                                                                                                        ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0