hon bakom luggen



HEMMA i sängen, så efterlängtat!
Just nu känner jag mig sliten, trött, non energi och har blodsocker fall.
Kul när all mat är infryst,gaahh! Tom Yam är en lösning;)

Ingen Gay på jobbet men en Iren, vi gjorde verkligen det mesta idag. Jag hade arton personer i matsalen som jag tog själv, samtidigt tog hon hade tio i entresolen. Sen putsade jag upp glas till hela matsalen och sen till festvåning där vi "rulla upp" tolv bord dom är tunga som bly och jätte svåra att handskas med.
Rulla på högkant och om man tappar balansen finns det risk att bordet vickar antingen åt ena hållet eller över mig, det har hänt och det gör ont! Papper,pennor, kaffekoppas, glas och massvis med godis!

Någon som gjorde min dag är Sofie så jag gav henne en billjon som tack, är så generös jag vet hahah.
Ska titta in i kylen och se om någonting förändrats, annars Tom Yam;)

ciaooo!


image166


                                                                                                                               ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0