hey sunshine!



Steget mellan vår och sommar verkar inte vara så stort? För när jag vakande för inte så länge sen så strålade solen rakt in och lyste upp mitt rum trots persienner och gardiner. Precis som den hade gjort om det varit en härligt sommar dag. Önskar och längtar så fruktansvärt tills den är här, för vad händer sommar 08 i stort - Liisa kommer hem den 4.e juni, Sandra tar studenten, grekland med familjen, hoppas på någon festival och sen Liisas och mina planer, kanon sommar? aaaoo!

Undrar om det är lika varmt ute som det ser ut också? det här måste testas, så det får bli lunch på balkongen och efter det Djurgården i linne och skjorts eller okej i vårjacka och brilor iallafall;)

Kunde inte sova igår föressten så jag gick trött som fan. Jag tog en promenad i över tre timmar runt hela stan och då menar jag bokstavligen hela stan! Sthlm är fint by night! Så sen var jag kall (snarare nedkyld) och härlig för att sova..




image91


image92


Sommar 07



...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0