gravida magar


Eftersom att jag skulle upp så himla tidigt imorse så har jag faktiskt börjat bättre mig med tiderna och la mig klockan 01.30 inatt, jihoo. Glömde ställa klockan inatt så det var tur att det var sjuklingar hemma som drog upp mig i sängen i tid, annars hade jag nog sovit sött nu;)

Kära mamma och lilla O hämtade mig och oliver blev sur när kallade mig själv träskalle, han är väldigt noga med att man inte ska säga några skällsord eller svära, men det där var inte ens fult i kungen öron haha.
Nått mer han är duktig på är att vara mitt "ding dong dong ,det här är dagens eko", han härmar allt man säger hela tiden, till och med när jag sa det till honom om dagens eko kunde han inte låta bli att säga lika även om han var djupt koncentrerad i sitt fina konstverk, söta oliven!


Satt och kika igenom morgontidningen imorse och fick syn på ett repportage om "plåta din gravida mage hos fotografen" och gissa vilka som var med Mamma och Lasse:)




image115




Lasse Hedkvist och Pia Andersen Möller gick till fotografen och förevigade magen för tre år sedan när de väntade sonen Oliver. ?Det var ett kärleksbarn. Han var mycket efterlängtad. Jag var gravid i nionde månaden och kände mig stolt och vacker när vi tog bilderna.?

Foto: Maria Engblom


Appropå magar min gör ont!



...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0