God middag!



Sooooliga, härliga dag!

Har precis varit och fikat med Sandra, skönt att få träffa henne igen. Hoppas det inte blir några ryckten nu av mitt lilla misstag?:D Hon vad tvungen att jobba och jag hade lovat att följa med till "ryggen". Sitter i bilen nu med gammel mormor och gammel morfar och ska upp till Paradiset i falun och se om stugan mår bra;)

Imorn ska mammie hjälpa mig att styra upp håret, behövs med mi utväxt som syns!  men jag vet inte hur jag vill ha det? gaaah. Det måste vara någonting psykiskt med att håret växer fort när man som mest inte vill det, för jag tänker hela tiden slutaväxslutaväx (för att inte mamma är i närheten) och håret växer dubbelt så fort. Eller så grubblar jag för mycket så att tankarna inte har någonstans att ta vägen att dom slutar i håret? Jag borde sluta tänka så kanske håret också inte växer så fort? haha.



image155



taaataa



                                                                                                                                              ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0