go morron

Go morron! (vad sällan jag får säga det nu förtiden, haha)


Sitter här med en dunder frukost och jag lovar jag går inte i sömnen som faktiskt inte skulle kunna vara så omöjlig tanke? Men så är inte fallet idag, så skönt!

Har redan slängt i två tvättar och väntar genom att äta en frukost som oftast annars är brunch. Framsteg, framsteg. Tänkte hinna med lite mer än vad jag brukar idag, så ska in till stan och kika om dom har fått in någonting vårigt och sen en lång promenad från stan. Synd bara att värdet sviker lite med det gråa men det får jag poppa upp med lite the voice i öronen.

Näääe tét kallnar!




image137


I <3 NY



                                                                                                                                              ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0