GIVE me DANMARK

Skönt att stäcka på tårna och lufta tankarna lite i solenskenet.
Mamma och jag har mailat till grannlandet nyss och nu hoppas jag att jag kommer iväg Danmark.
Sökte föressten jobb på Tivoli i Köpenhamn igår, jag vill ha svar nuuu!! Så trassligt kan det väl inte vara att få jobb och bostad?

Sen när jag kommer tillbaka i juni då är älsklingen hemma igen och sommaren är här på riktigt. Tanken på att det snart är sommar gör mig taggad till tänderna och skulle kunna springa hem till Stockholm och tillbaka utan att bli andfådd eller där ljög jag lite eftersom att jag är nästan sämre tränad än ett russin på 60 år hahah.





image148
         



give me,give me,give me



                                                                                                                            ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0