gay, cool gay



Nu är jag trött som en padda ,eller hur säger man?^^
Serverade 30 lunch i matsalen ihop med Gay som är gay (lite roligt! ) idag.. Han pratar nästan mer än mig,jag som trodde att det var omöjligt haha.

Allt gick med farten och nu är jag hemma, ta det lugnt en timme och sen tillbaka igen.
Då blir det entresol ihop med Henry och Calle och idag ska det inte bli samma sak som igår,det har jag lovat mig själv.

Tittade på lite bilder sen nyår 05 igår och började sakna henne som jag inte har träffat på så himla länge,varför inte hjärtat?:/ Känns fel att det är såhär, men det känns som att du prioriterar annat före vänskap?
 Men jag vet inte, jag finns här och jag saknar dig massor snygging!




             image52            



Jag & Ida Nyårbal 05


 
image54


hey rockenroll,lever du?! hör av dig NU ;)

                                                         


                                                                                                                ...


                                                                      

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra onsdag! :)

2008-02-06 @ 16:02:18
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0