fashion against AIDS


Varje kväll tänker jag att nu ska jag se till att vända tillbaka allt som jag har vridit och snurrat till helt för mig själv och  vända tillbaka dygnet. För jag har börjat bli helt orkeslös och är oftast är jag hon som gäspar hela tiden,haha.
Fast idag känns det lite annorlunda, piggare och på kanon humör när jag fått ett brev att min klänning och freebra är 500 m härifrån jihoo! Ska bli så roligt:)

Tänker dygnet runt nu,drömmer om allt jag tänker på om dagarna ,gahh jag blir galen.Det kanske blir annorlunda,eller? Solen är i Sthlm idag, så jag tänkte ta en promenad in till stan och leta efter jackan jag inte hittade i min storlek igår, sen verkar H&M collectionen fashion Against AIDS schysst så jag måste hitta ett plagg från den idag så man stöttar alla utsatta, jag hade velat att alla hade gjort samma sak om det varit jag.. Stackars människor!




               image38             image37

      
                                                                      http://www.hm.com/se/#faa



                                                                        
                                                                                                                                                             ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0