Drömmar

God morgon!

Är påväg till jobbet efter att ha hållt på att sova över ihhh! Hittade foton från student och bal igår och när jag tittade igenom minnerna så var jag i hopp om att drömma tillbaka om det under natten, istället drömde jag världens roligaste dröm. En av hovästarna (en högsatt sådan också) på mitt jobb var inne i mitt omklädningrum på jobbet (det är en kille)

Han vad deppig för att han trodde att jag var mobbad på jobbet och meddans han lättade sitt hjärta om det hela så rev jag samtidigt ur lite noteringar ifrån mitt block. När han såg att jag gjorde det så antog han på två sek att noteringarna var elaka påhopp ifrån kollegor och att han misslyckas i sitt jobb när han "avslöjade" mitt fall. Han grät ut i mina armar, om det nu hade varit sant, skulle det inte vara jag som skulle gråta? hahaha helt sjuk dröm!


 workiie, tataaa;)                                                                                                                                                             ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0