chill på operakällaren




Wiehoo vad glad man kan bli av att få sluta tidigare, fem hela timmar!
Idag var jag värdinna för första gången ,fördelarna var att mina kollegor lät mig bestämma mer och det var till mig gästerna vände sig. Nackdelar mycket stå rakt upp och ner i flera timmar (boring), prata med snubbar som inte "orkade" lyssna på alla som snackade goya istället för att servera mingeltallrik till gästerna.

"- Jag är den enda som inte har en kostym här, jag kom försent och sen står dom där inne och snackar en massa goya. Sen sitter dom där inne och verkar annteckna och låstsas vara intresserade. Pinsamt och här sitter jag och dricker äppeljuice"

Dom som inte visste vad dom pratade om var högt satta bankmän som kommer från Sverige och har flyttat dit för yrket. Undrar om dom är klyftiga eller att dom verkar pratar skit?

Hmm vad ska jag gör ikväll? Packa upp och sen chilla med Agneta kankse..




     image120     image121


can you read my mind?


                                                                           
                                                                                                                                                                               ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0