cheeseburgare & te ?

TJENAmacarena

Kom på att jag imorse att jag kanske skulle sova i soffan, eftersom att den är så himla skön.
Soffan blev det och har sovit som en riktig prinsessa i den inatt!

Cheese burgare och te till frukost kanske inte en perfekt matchning,men är man hungrig så;)

Idag måste jag handla mat, till och med äggen är slut. det känns tomt ;)
Om inte Liisa är här då ska jag iallafall ha ägg och apelsinsaft i kyllen som påminner..




 image71  image70


GRATTIS SOFIE



                                                                                                                                                                                        ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0