ben & jerry?



Igår var det 450 personer runt om i hela huset (Operakällaren) igår och alla blev serverade tre rätters och jag lovar maten var kanon, mums!
För tillfället jobbade jag nere på Café opera , alla är lika härliga överallt i huset men där är dom kanon och det nog för att dom runt min ålder där.  Eller det skiljer väl kanske bara 8 mellan mig och den yngsta, om man inte räknar in Ayman som är 89:a. Jag hade hand om 28 gäster och det gick bra och precis som innan var jag glad som en tok och så fortsatte jag hela kvällen och var full av energi.

Jag gjorde bort mig igår också, stod och berättade om en gäst vi haft inne i matsalen för några månader sen som var någon typ av "pass upp" på en lite högre satt man. Killen som passade upp för honom var i min ålder och försökte göra saker som är mitt jobb ( servera). Så han försöka springa in i köket och hämta bröd när han "mästare" knäppte med fingrarna osv. Vi i servisen som såg det tyckte att det var en bögstämpel på det när han var som besatt att få som sin "mästare" sagt!
 Det var just det där med bög som jag inte skulle sagt när tommie stod brevid och jag säger inte mer,haha. PINSAMT.. Har verkligen inte någonting emot homosexuella,det roligaste folket!

Idag tänkte jag prova på min nya yoga skiva, haha vi får väl se hur det går.
Sen till jobbet ikväll, innan det ben & jerry glass kanske?





                                    image48                     image46


                                                                  


                                                                                                                                                             ...     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0