äta en kamel?



Igår serverade vi 50 stycken från tv 4 , trevliga och dom ficka aldrig nog av vatten haha.
pinsamt och jag tänker inte avslöja varför!

Kvällen gick rätt snabbt och vi fick gå hem vid midnatt. Innan dess hann vi duka upp för frukosten som skulle vara nu på morgonen och hunnit bli riktigt elak på en kollega som stör mig när han agerar onormalt, så jag sa det till honom.
Hoppas han inte går runt och är bitter länge till?

Trött och har ont i ryggen som att jag har burit tio ton skrot en hel livstid och är så hungrig att jag skulle kunna äta en hel kamel, give me!



image140


undrar hur dom smakar?


                                                                                                                ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0