- nu vill jag ha kuk! / Gay som är gay

HEJ

Hemma nu och dagen har varit rolig, skönt att få jobba lite!
Han är inte så han brukar, det känns tråkigt!

400 personer från Skidlandslaget åt buffé hos oss på lunchen, så nu har jag sett Gunde S,Charlotte Kalla, Per Elofsson live jieeei;) Skulle egentligen frågat Charlotte om hennes autograf som jag kunde ge den till hennes största fan, min pappa. Till dom hon skrev autografer frågade hon om namnet på personen som skulle få den, vad skulle jag ha sagt - hostJohnny!! haha, det kändes genant så jag lät bli;)

Fördrev lite tid som jag inte hade med att snacka konstigt med sötsofie i kondis, hon fick en videkiss av mig och oj oj så glad hon blev. Hon skulle till och med tillbringa natten med den, ett tips. Passa kinden haha.


Utan förvarning!

- Nu vill jag ha kuk! /  Gay (gay (bög) Gay) hahaha


Påvägen hem kunde jag inte låta bli att kolla in lite affärer, hittade först hårspännen med sötafjärilar på från H&M, sekunderna senare en svart skinjacka. Är egentligen pank men jag kan juh inte gå nudis?

Sen gick jag till Åhléns men slussades sen vidare till Nk när inte Å hade mitt mac puder jag var ute efter och blev juh ännu mer sugen när Nk hade dom två sista i Sverige och nästa chans fanns i London så dit hade jag inte lust att åka! Det ska vara bra så jag tror det är värt pengarna?;) Lägger upp bilder på det sen, nuuu mat!


                                                                                                                                                                      ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0