TISDAG



Igår var mitt uppdrag Köpenhamn, det började med att jag kom till malmöcentral därifrån jag tänkte hitta ett tåg som kunde ta mig över. Jag är så klumpig att jag missade två tåg haha, ena gången gick det när jag pecis hade kommit in i centralen så det var omöjligt. Nästa tåg skulle gå en halvtimme senare bra, då hinner jag svälja en brugare men när jag precis hade tagit min första betta så upptäckte jag ett nytt tåg som jag såklart ville med så jag fick lite mer tid i K-hamn utan stress. Därför stressade jag i mig lunchen och skyndade till tåget, men mitt klump hittade inte i den stora byggnaden och dääär gick mitt andra tåg. Ont i magen av mitt hets väntade jag på det tredje tåget, jag hoppade även på en kvart innan så jag var försäkrad att inte missa detta med! Resan över gick snabbt och vårat röd/vita land var fint och mindre blåsigt den här gången, så jag klarade luggen^^.

Stressade genom ströget och fick fråga tre person varav en som inte ens fattade min svenska, så jag tog det på engelska men det verkade inte ringa fler klockor för det. Så när jag tackade för hjälpen iallafall och då visste hon exakt vad jag menade haha. Nästan en kvart försenad kom jag fram till Huks fluks där Jonas väntade, vi pratade lite kort och det var en onödig tur över eftersom att det enda vi kom fram till var att jag ska komma på kvällens peronalmöte och att det var väldigt dåligt jobb nu och en månad framåt. Skit då hade jag kunnat varit en 08:a en månad till ihop med Sofie, hååårt! Träffade en tjej som jobbade i en grym affär mitt på ströget. Super härlig och hon lovade att komma förbi och äta på Huks fluks sen men vi får väl se hur det blir med de saken?haha.

Kom hem, helt slut efter en natt med lite sömn. Men så kom Jenny hem och skulle ha sitt boxpass på friskis samma kväll och frågade om jag skulle med och varför inte tänkte jag. As roligt pass,träffade en jätte gullig tjej som jag jobbade ihop med på passet:) Somnade sött efter en hård dag...

Idag så har det inte hänt mycket, tänkte åka till banken och efter det åka till Köpenhamn för mötet senare ikväll. Jag som ville se Gossip girl, huhuu.Vad händer i era liv?

Annars är jag väldigt glad och jag älskar att ha en hel stad runt mig som pratar lika roligt som Johan Glans hahahaha. Hare fiiint! Puss


   

image262



                                                                                                                                              ...






Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja ring mig ;> Vi har tråkig DANS idag med resten av ettorna och tvåorna, men jag ska vara på mp3ornas redovisningar av sina projektarbeten hela dagen istället! Men ring mig ;>

2008-04-09 @ 07:44:24
URL: http://IhuvudetpaAgnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0