north



Jag måste ha tänkt helt fel när jag flyttade till Malmö. Är det inte meningen att det är här nere som det ska vara sol och värme? ömmm näe, utan jag får höra av alla hemifrån att det är 19 + och har en stoooor sol där uppe, gaaah!

Jag kan skryta med att här nere är nästan alla knoppar snart utslagna, måsarna skriker utanför mitt fönster precis som det vore sommar och det gör dom inte hos er haha. Nu ska jag ut i kylan och leta mig in till stan, kanske hittar jag en ny vän eller vad tror du Sofie? ;)



image255




                                                                                                                                                                    ...



Kommentarer
Postat av: Beebiis kamäälen

hahah jaaa förösk hitta han som va james bond igen;) Kan ju behöve en 007 när du inte har nån 08 där nere:( jag saknar dig redan gullet
ioch ringer senart!

2008-04-05 @ 18:03:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0