Malmö



En ny dag med sol, sweet som nått jag vet! Idag har jag ringt mitt blivande jobb igen och jag ska dit imorrn. Nervös till tusen men vad klarar inte en Klaara? Märks också att jag inte kan grötspråket ännu haha mycket - ursäkta,vill du upprepa och vad sa du nu igen.. haha.

Blocket guldgruvan där jag först hittade mitt tak över huvudet och nu en cykel. Åkte för att kika på min nya kärlek (cykeln) och när jag kom dit så var det inte samma cykel som jag hade sett på bilden och säljaren hette inte längre Peter som i annonsen utan Almos och hackade fram sin snittsiga svenska.
Inget prutande och om jag önskade kvitto fick jag lägga på 50 spänn men dom 50 blev bort prutade när jag såg att speciellt bakdäcket var inte långt ifrån lika vind som min säng i Torsåker.

 Jag lät honom "lura" mig, men själv är jag asnöjd att jag har en cykel som jag kan upptäcka malmö ihop med!

Jag började med att cykla från jägersro center genom stan och vidare till malmö hamnen, strax bakom centralen. Lagom varmt stannade jag min snygging för some pics. Stans vridna torn även kallat "Turning torso" var mitt mål och hur jag än cyklade kändes det som att jag inte kom någon vart. Först så var det där inte långt ifrån, jag trampade på tittade bort ett ögonblick och vips så var det borta igen. Gaah. Jag hittade den där snygga skruven och även ett stort skatar ställe. Måste vara stans största och dom var grymma!

Kall som en isbit trampade jag hemåt där Nina väntade med dagens "myyycket nyyyttig" kommentarer, sköna ryss! En film, myskväll med havresmöroboy blandning, det skulle nina ha sett och då hade jag sagt - myyyycket goooott! och hon hade svimmat?





image256   image257

image258    image259



                                                                                                                                                                   ...





Kommentarer
Postat av: Agnes

Havresmöroboyblandning? VAD är det!? :p

2008-04-07 @ 14:56:36
URL: http://IhuvudetpaAgnes.blogg.se
Postat av: Mia

Fina bilder :)

2008-04-17 @ 18:23:19
URL: http://mialindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0